اسرائیل درصورتی که کاری انجام دهد که جنگ جدیدی شروع شود
نوشته شده توسط : alipour


Aa حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دو شنبه اعلام کرد: «اسرائیل درصورتی که کاری انجام دهد که جنگ جدیدی شروع شود، مسلماً این پیکار همان جنگی می‌باشد که محو وی را در پی خواهد داشت .»

عمده
بخوانید:جدال لفظی نمایندگان ایران، اسرائیل و سوریه در شورای امنیت پس از هجوم ها موشکی

بنا بر گزارش تسنیم، حسین سلامی در عکس العمل به تهدید‌ها اسرائیل در هدف قرار دادن موضع‌ها کشور‌ایران در سوریه گفت: «راهبرد ما محو اسرائیل از جغرافیای سیاسی عالم می باشد و به‌نظر می‌رسد با شرارت‌هایی که اسرائیل در هم اکنون انجام است، خودش را به این حقیقت نزدیک می نماید .»

وی تاکید کرد در رخ ابتدا جنگی از سوی اسرائیل «سرزمین‌های اشغالی بازپس گرفته خواهد شد و چه بسا اسرائیلی‌ها در فلسطین گورستانی برای دفن کردن جنازه‌های خویش نخواهند داشت .»

مرجع اخبار رسمی

یک هفته پیش از این ارتش اسرائیل از انگیزه تصاحب کردن موضع‌ها نیروهای قدس سپاه در حومۀ پایتخت سوریه خبر داده بود . این حملات پس از آن انجام شد که بنیامین نتانیاهو در آغاز وزیر اسرائیل به ایران هشدار اعطا کرد در رخ عدم خروج نیروهایش از سوریه، به موضع‌ها کشور ایران در خاک سوریه حمله خواهد کرد .

پس از این تهاجم ها نیز دنی دانون، نمایندۀ اسرائیل در اداره ملل متحد در نشست شورای امنیت اعلام کرد که نیروی قدس جمهوری اسلامی ایران یک موشک با برد متوسط را در قربت مرز اسرائیل شلیک کرده است و اسرائیل در واکنش به این حمله، زیرساختهای نظامی کشور‌ایران در سوریه از جمله مراکز فرماندهی و کنترل اطلاعات، انبار تسلیحات و مرکز ها آموزشی را هدف قرار داده میباشد .
سپاه پاسداران جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه اعلام کرد که برنامه موشکی‌اش برغم فشارهای ایالات متحده برای متوقف کردن آن، رو به ترقی می‌باشد .

بنا بر اعلام خبرگزاری تسنیم، سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «توسعه توان موشکی جمهوری اسلامی که در حالت تحریم بدون نقص رقم خورده میباشد با عجله اکثر فارغ از وقفه ارتقا و استمرار خواهد یافت .»


دونالد ترامپ، مدیریت جمهوری ایالات متحده ایالات متحده در سخنرانی روز جمعه ۱۳ اکتبر، خط مش تهاجمی‌تری برعلیه کشور‌ایران بویژه به ادله برنامه‌ موشکی این کشور اتخاذ کرد . در واکنش، سپاه پاسداران سخنان اخیر رئیس جمهوری آمریکا را نشانه‌ای از «عصبانیت آنها از نقش‌آفرینی سپاه» تعریف و تاکید کرد که در جواب به خط مش خصمانۀ آقای ترامپ، برنامه موشکهای بالستیک ایران با سرعت بیشتری توسعه و گسترش خواهد یافت .

دولت ترامپ از جمهوری اسلامی ایران منظور می باشد که به توسعه موشکهایی که قابلیت حمل بمب‌های هسته‌ای را دارند، نپردازد و جمهوری اسلامی ایران در مقابل اعلام کرده هست که قصد چنین کاری را ندارد و صرفا به دنبال تقویت توان دفاعی خویش هست .

کشور ایران یک عدد از پیشرفته‌ترین برنامه‌های موشکهای بالستیک در خاورمیانه را دارااست و آن را تاکتیکی برای تقابل با تهدید‌ها آمریکا، کشورهای عربی حاشیۀ خلیج فارس و اسرائیل می داند .

در این بیانیه با اشاره به نیروی قدس، شاخه‌ای از سپاه پاسداران که در کشورهای عراق و سوریه در درحال حاضر کار است آمده که «سپاه پاسداران قاطع‌تر و قوی‌تر از مدام به دفاع از کشور ایران و منافع این مرز و بوم ادامه می دهد .»





:: برچسب‌ها: مرجع اخبار رسمی ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: